środa, 26 marca 2014

Kto potrzebuje zestawu ćwiczeć i poradnika? Bezpłatnie

W związku ze zniknięciem ze strony alz.biofarm.pl zestawu ćwiczeń dla chorych z otępieniem w stopniu umiarkowanym, do których odsyłałem w poście:
 http://przystanekalzheimer.blogspot.com/2014/01/cwiczenia-pamieci-chorzy-z-otepieniem-o.html
wysłałem list do firmy Biofarm.
Oto odpowiedź, jaką otrzymałem:
Witam,
Dziękuję za zainteresowanie naszymi materiałami dla pacjentów.
W chwili obecnej nasza strona jest w przebudowie i będą powtarzały się czasowe problemy z dostępnością materiałów.
Przesyłam do Pana Poradnik dla rodzin i ćwiczenia w formie PDF.
Pozdrawiam
Rafał Tomczuk
p.o. Kierownika Działu Marketingu
Jeśli więc ktoś chce otrzymać zestaw ćwiczeń i poradnik, to proszę o informację pod tym postem lub na przystanekalzheimer@gmail.com
Wszystkie materiały są bezpłatne.
Piotr Czostkiewicz
administrator blogu
pomysłodawca i lider
''Przystanku Alzheimer"

5 komentarzy:

  1. Witam, jestem bardzo zainteresowana zestawem ćwiczeń oraz poradnikiem
    żgóry dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie poproszę o przesłanie adresu, pod który mam przesłać informację na przystanekalzheimer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ja ,również jestem zainteresowana zestawem ćwiczeń oraz poradnikiem .Dziękuję z góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, jak wyżej, poproszę o przesłanie adresu, pod który mam przesłać informację na mail: przystanekalzheimer@gmail.com

      Usuń
  4. Witam Jestem zainteresowana zestawem ćwiczeń i poradnikiem Z góry dziękuję Dorota

    OdpowiedzUsuń